«PERFUMS BAR» — це дисконтна мережа торгових точок, в якій реалізовують парфумерію на розлив. «PERFUMS BAR» пропонує своїм клієнтам версії ароматів кращих світових виробників. Продукт розрахований на середній сегмент ринку і продається легко за рахунок хорошої якості та високого рівня обслуговування.
Суворі стандарти якості продукції, широкий асортимент, програма лояльності для клієнтів роблять «PERFUMS BAR» унікальним підприємством для взаємовигідного співробітництва.
Продукція під брендом «PERFUMS BAR» виготовляється на виробничих потужностях ТОВ ППК АВАЛОН.
Компанія ТОВ ППК АВАЛОН заснована в 1995 році і на сьогоднішній день є одним з лідерів на ринку виробництва та реалізації парфумерної продукції класу мас-маркет.
В даний час «Perfums Bar» випускає 242 найменування парфумерної продукції.
Перше враження від аромату ніколи не відповідає дійсності, адже парфуми створені так, щоб їх єство розкривалося у три етапи. Парфуми — це складне переплетіння і балансування численних різноманітних ароматів, які звуться «нотами».
Парфуми завжди розкриваються в три етапи: вони складаються з першої, високої ноти, другої, середньої ноти і третьої, завершальної ноти. Коли ви тільки нанесли парфум на шкіру, ви відчуваєте те, що називається першою, високою нотою, або «основою» аромату. Для цієї високої ноти зазвичай характерні свіжі, легкі запахи — вони і складають перше враження про той чи інший парфум. Але ця висока нота розвіюється і зникає швидше за все, як правило, не тримаючись довше 15 хвилин.
Наступний етап називається середнім, або другою нотою, також відомої як «серце» парфуму. І не випадково, адже на цьому етапі розкривається саме серце аромату, його внутрішня сутність. Аромат стабілізується і знаходиться в гармонії зі шкірою. Середня нота, або «серце» аромату зазвичай тримається 2-4 години.
Заключна, третя фаза відома під назвою нижньої, третьої ноти або «головою» парфуму. На цьому етапі залишаються тільки найміцніші аромати, аби справити останнє стійке враження. Третя нота з'являється, як правило, на 4-6 години.